gallery/logo_internet_stichting_lammetjeswiel_35mm-br
Vernieuwing

Welkom

­

Allereerst het de Stichting Lammetjeswiel u als bezoeker van onze website graag van harte welkom.

Op onze site vind u naast ecologische, historische en algemene gebiedsinformatie ook een agenda met evenementen in- en om het gebied Lammetjeswiel en de stichting nauw verbonden met dit schitterende unieke stukje Alblasserdam.

Lammetjeswiel

­

Natuur- en recreatiegebied Lammetjeswiel is gelegen in het hart van gemeente Alblasserdam.

Het biedt een unieke plek voor recreatie van jong en oud midden in een ecologisch en historisch waardevol en bijzonder gebied...

De Tuinkamer van Alblasserdam

De stichting

­

Stichting Lammetjeswiel maakt zich sterk voor het behoudt, de ontwikkeling en het versterken van de ecologische, maatschappelijke en recreatieve waarde van gebied het Lammetjeswiel. Als Stichting vervullen wij een verbindende en raadgevende rol bij gebiedsaanpassingen, onderhoudt, plannen van evenementen, communicatie tussen verschillende belanghebbenden.

gallery/01
gallery/logo_internet_stichting_lammetjeswiel_35mm-br